مراسم گرامیداشت مقام شامخ معلم
با حضور مهندس مسلمپور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، دیوسالار مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور، حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه ایزدشهر و معلمان و فرهنگیان بازنشسته در مجتمع آموزشی-رفاهی بانک ملت ایزدشهر برگزار شد.
در این مراسم رئیس آموزش پرورش و امام جمعه ایزدشهر به ایراد سخنرانی پرداختند و در ادامه گروه سرود علمدار حرم از شهرستان نور در وصف مقام معلم و شهدای دانش آموز میناب به اجرا پرداختند؛همچنین اجرای موسیقی ایران(با عنوان خزر تا خلیج فارس) توسط سعید عباسنژاد خواننده بومی شهرستان و خاطرهگویی چند تن از بازنشستگان فرهنگی ایزدشهر از دیگر برنامههای این مراسم بود.

قابل ذکر است؛
از خانم آمنه یوسفی به عنوان معاون نمونه شهرستان از ایزدشهر با اهدای هدیه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
همچنین از آقایان مهدی نصرالله زاده به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر و سیدمحمد موسوی به عنوان بازیگر نمایش میدانی "خاک دشمن کُش" و همچنین چند تن از خانوادههای فرهنگیان متوفی شهر ایزدشهر نیز تجلیل و در پایان به تعداد زیادی از حاضرین به قید قرعه هدایای نقدی اهدا شد.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر