فعالیت صد در صدی ادارات و بانک‌های مازندران

فعالیت صد در صدی ادارات و بانک‌های مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها با حضور صد در صد پرسنل و همچنین فعالیت مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد.

بر اساس برنامه اعلام‌شده، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ تعیین شده است.

بانک‌های استان از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ به ارائه خدمات به مردم خواهند پرداخت.
همان‌گونه که پیش‌ از این به اطلاع مردم رسیده بود فعالیت دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنجشنبه به‌صورت دورکاری انجام خواهد شد و بانک‌ها نیز موظفند شعب کشیک را برای ارائه خدمات به شهروندان فعال نگه دارند.
همچنین فعالیت مدارس و دانشگاه‌های استان نیز تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر