حضور شهردار به همراه اعضای شورا در دفتر نماینده مردم نور و محمودآباد

حضور شهردار به همراه اعضای شورا در دفتر نماینده مردم نور و محمودآباد

صبح جمعه دوم خرداد

دومین حضور مهندس مسلم‌پور شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر در دفتر دکتر عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت جهت پیگیری مطالبات شهری از جمله:
- دریافت حواله قیر
- دریافت امتیاز حواله ماشین آلات جدید جهت تجهیر ناوگان موتوری
- خریداری خودرو نردبان‌بر آتش‌نشانی جهت تجهیز واحد خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری

و پیگیری مسائلی همچون:
- ساخت مخزن آب شرب در زمین پارک جنگلی طی رایزنی با اداره کل منابع طبیعی استان
- تخصیص زمین جهت احداث آرامستان جدید در شهر
- همکاری و مساعدت جهت تعیین نمودن سرمایه‌گذار جدید در حوزه پارک جنگلی ایزدشهر
- بررسی و بهبود کیفیت آب شرب شهر ایزدشهر طی رایزنی با مدیران مربوطه در استان
- عدم همکاری اداره منابع طبیعی در حوزه خدمات به مسافرین در سواحل ایزدشهر
- وضعیت نابسامان بخشی از نانوایی‌های شهر
و نیز پیگیری مجدد و مجدانه مشکل کاهش حریم لوله گاز در ایزدشهر
و درخواست جهت شبانه‌روزی شدن تنها درمانگاه شهر ایزدشهر و یا تغییر و افزایش ساعت فعالیت درمانگاه تا پایان شب

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر