همزمان با دهه کرامت؛
صبح امروز شهر ایزدشهر و آستان امامزاده قاسم(علیه السلام) میزبان کاروانی از مشهد الرضا(ع) بود؛ کاروانی که به نام و یاد امام مهربانیها، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، از حرم مطهر تا دلهای مشتاقان سفر کرده است.
خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید با پرچم متبرک گنبد حرم مطهر آن حضرت باحضور در ایزدشهر، فضایی سرشار از شور زیارت و اشک شوق به شهروندان بخشیدند.
مهندس مسلمپور شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه، شهروندان ایزدشهری، خدام رضوی و خادمیاران شهرستان نور و شهر ایزدشهر نیز در غبارروبی و عطرافشانی آستان امامزاده قاسم(ع) ایزدشهر حضور داشتند
همچنین در پایان این مراسم، پرچم مزین و منقش به ذکر " اَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی اَلرّضٰا(علیه السلام) " باحضور جمع حاضر در ایزدشهر به اهتزاز در آمد.

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر