بخشی از پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای(حفظهالله) رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین روز شهادت قائد عظیمالشأن انقلاب(قدس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم
رهبر معظم انقلاب:
"این را همه باید بدانند باذن الله تعالی ما حتماً متجاوزین تبهکاری که کشور ما را مورد حمله قرار دادند را رها نمیکنیم. حتماً غرامت تکتک صدمات وارد شده و خونبهای شهیدان و دیه جانبازان این جنگ را طلب خواهیم کرد و حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود. ما طالب جنگ نبودیم و نیستیم ولی به هیچوجه از حقوق حقه خود دست نمیکشیم و در این جهت همه جبهه مقاومت را بهطور یکپارچه در نظر داریم"
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر