بازگشایی و لایروبی رودخانه امیرآباد، در پی بازدید فرماندار

پیرو بازدید میدانی فرماندار شهرستان نور در روز سه‌شنبه یکم‌ مهر ماه از وضعیت آب گرفتگی رودخانه امیرآباد حد فاصل شالیزار ۱ الی ۱۷، 

صبح امروز باحضور مهندس مسلم‌پور شهردار، یوسفی معاونت سیاسی-امنیتی فرماندار، غلامی عضو شورای اسلامی شهر ایزدشهر، اسدیان مدیر منابع آب شهرستان و کارشناس اداره گاز، بخشی از حریم این رودخانه از پل مدرسه ابتدایی در مسیر جنوب منتهی به شالیزار ۱ جهت جلوگیری از آبگرفتگی مجدد مسیر مذکور به طول ۱۰۰ متر بازگشایی و لایروبی شد.


ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر