"میوه آرامش و پیشرفت و امنیت، بر درخت اتحاد میروید"
ﺑﻪ ﺍﻣﺮ ﺭﺏِ ﺧﻮﺩ ﻟﺒﯿﮏ ﮔﻮﯾﯿﻢ
ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻣﻼﺋﮏ ﺟﻤﻠﻪ ﮔﻮﯾﯿﻢ
ﺳﻼﻡ ﻭ ﺭﺣﻤﺖ ﺣﻖ ﺑﺮ ﻣﺤﻤﺪ
ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ و آل محمد
"گرامی باد هفتهی وحدت"
که در آن میثاقها تحکیم میشود
پیمانها استوار میگردد
خونها در هم میجوشد
دستها و بازوها در کنار هم قرار میگیرد
چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا میزند
قشرها همه باهمند
اُمت، یکپارچه و منسجم است
به اتحاد گرایید و اتفاق کنید
که اتحاد شما کم کند زِ کُفر اثر
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر