فعالیت ادارات و بانکها به صورت عادی جریان دارد
معاون توسعه منابع استانداری مازندران خبر داد:
فعالیت ادارات و بانکها به صورت عادی جریان دارد؛ چگونگی تعداد حضور پرسنل به عهده مدیر دستگاه است
عیسی قاسمی طوسی، معاون توسعه منابع استانداری مازندران، اعلام کرد که به دنبال شرایط موجود کشور و مصوبه شورای امنیت ملی، تمامی مدارس و دانشگاهها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
وی همچنین از ادامه فعالیت عادی بانکها و دستگاههای خدماترسان برای ارائه خدمات به مردم خبر داد.
حضور پرسنل استانداری، فرمانداریها و بخشداریها نیز به صورت صد درصد است.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر