رمضان آمد...

رمضان آمد...

السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه

رمضان آمد…
ماه باز شدن پنجره‌های آسمان
ماه زمزمه‌های سحرگاهی و اشک‌های بی‌صدا
خدا دوباره ما را دعوت کرده است؛
نه به سفره‌ای از نان،


بلکه به سفره‌ای از نور و بخشش
چه زیباست در این ماه
زبان را به ذکر بسپاریم
و روح را به آغوش مهربانی خدا برگردانیم؛
رمضان فقط گرسنگی و تشنگی نیست،
فرصتی‌ست برای سبک شدن،
برای جا گذاشتن غبارِ دلخوری‌ها،
برای نزدیک‌تر شدن به نوری که همیشه در درون‌مان بوده
و دل‌ها آماده‌تر برای شنیدن صدای خدا
چه سعادتمندیم که دوباره به این مهمانی دعوت شده‌ایم؛
مهمانیِ صبر، دعا و آرامش
خدایا…
در این ماه،
دلمان را از هرچه غیر توست خالی کن،
نگاهمان را روشن،
و تقدیرمان را لبریز از خیر و برکت قرار بده

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر