آغاز دهه امامت و ولایت مبارک باد

ماه ذی الحجّه، ماه سرافرازی ابراهیم(ع)، ماه قربانی اسماعیل(ع)، ماه حجّة الوداع حضرت ختمی مرتبت(ص)، ماه نصب ولایت امام علی(ع)، است که دهم این ماه جلوه‌گاه رهایی از نفس و تجلی‌گاه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند است


و عید سعید غدیرخم، عید ولایت و امامت، که نشانه‌ای شد بر تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت، تا اُمت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد؛ و چه زیباست دهه امامت و ولایت که با عید سعید قربان آغاز و به عید سعید غدیر ختم می‌شود

آغاز دهه امامت و ولایت مبارک باد

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر