پیام شهردار ایزدشهر به مناسبت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون

شش سال از پر کشیدن سردار رشید اسلام به دست شقی‌ترین جنایتکاران بشریت گذشت.
سردار رشید اسلام و ایران پس از سال‌ها مجاهدت برای سرافرازی ملت ایران، در چنین روزی اجر مجاهدت‌های خود را با شهادت از خداوند متعال گرفت.


سردار سلیمانی فقط مرد میدان مبارزه و جهاد در عرصه‌های نبرد نبود، بلکه در جهاد نفس، تبلور ایمان ناب بود.
اینجانب، فرارسیدن سالروز شهادت غرورآفرین سردار مجاهد حاج قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) و تمام رزمندگان صف مقدم مقابله با استکبار جهانی تسلیت عرض نموده؛ بی‌شک تلاش برای آبادانی ایران عزیزمان، تداوم‌دهنده آرمان‌های سردار سلیمانی و دیگر یاران این شهید والامقام خواهد بود.

علی اصغر مسلم‌پور
شهردار ایزدشهر

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر