پیام تسلیت شهردار ایزدشهر به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر و شب ضربت خوردن حضرت علی(علیهالسلام)
"قتل علی است خاک مصیبت به سر کنید
همچون یتیم گریه برای پدر کنید
ای نخلهای کوفه ببارید خون دل
شب را به یاد غربت مولا سحر کنید"
آنگاه که بامداد نوزدهمین روز از رمضان سال چهلم هجری فرارسید، فرق اُسوه عدالت با ضربتِ جهلِ شقیترین انسانها شکافته شد و فریاد(فزت و رب الکعبه) در آسمان طنینانداز گردید.
شهادت حضرت علی، این مظهر عدالت و جوانمردی در ضیافت الله گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پُربرکتشان بدون هیچ دلبستگی به لذایذ دنیوی پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بودند و مظلومانه با شمشیر تحجّر و جهالت شهید شدند و چه به حق نام رهبر عظیمالشأنمان سیدعلی حسینی خامنهای و کرامات و سجایایشان به مثابه امام علی(علیه السلام) بود و در ماه مبارک رمضان نیز همچون آن حضرت شهد گوارای شهادت را نوشیدند.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت به مناسبت ضربت خوردن امیرمؤمنان علی(ع) و شهادت جانسوزشان توفیق بهرهمندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شبهای قدر را از خداوند منان مسألت مینمایم.
علی اصغر مسلمپور
شهردار ایزدشهر
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر