پیام تسلیت شهردار ایزدشهر به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(سلام الله)
رجب در نیمه راهش داغدار دخت علی و خواهر حسین(ع) میشود؛ اوکه پرپر شدن یاس وجود مادرش را دیده بود و غربت پدرش، علی(ع) در کوفه را لمس کرده و فرق شکافته را به خاطر داشت و کربلا را با تمام وجودش به نظاره نشسته بود
.
عقیله بنیهاشم بود که ظلمها و محنتها بر خاندان جود و کرمش لمس کرده و مصیبتها و شهادتها به چشم دید و خون دلها چشیده بود؛ اما صبورانه مصداقی شد برای نماد واقعی صبرجمیل؛این ایمان و باور است که زینب را به چنان صبوری فرا میخواند و صبوری او عین علم اوست.
اینجانب پانزدهم رجب المرجب، سالروز وفات شهادتگونهی عقيله بنی هاشم، دردانه علی بن ابيطالب، اُسوه صبر، حضرت زينب كبری(سلام الله عليها) را بر عموم شیعیان و شهروندان شریف ایزدشهر تسليت و تعزیت عرض مینمايم.
علی اصغر مسلمپور
شهردار ایزدشهر
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر