پیام تبریک شهردار ایزدشهر به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه، روز دختر و آغاز دهه کرامت
دهه نخست ماه ذیقعده تبلوری است از خواست و مشیت حضرت حق برای نزول برکاتش بر این کره خاکی که عطر شمیم رضوی فضای میهن اسلامیمان را معطر و دلها را منور میسازد .
نعمت همجواری با آستان پاک و مطهر کریمهی اهلبیت(علیهمالسلام) حضرت فاطمه معصومه(سلامالله علیها) و توفیق زندگی در کشوری متبرک به نور وجود شمسالشموس حضرت امام رضا(علیه آلافُ التَّحِیَّه) بس گرانسنگ و ارزشمند است.
نگاهی دقیق به سیر زندگی کوتاه دنیوی حضرت فاطمه معصومه(سلامالله علیها) و توجه به ابعاد گسترده شخصیتی ایشان در شئون مختلف زندگی از جمله اندیشه، علم و بصیرت، چراغ راهی روشن است برای آنان که بهدنبال سعادت دنیا و عقبی هستند.
آغاز دهه نورانی کرامت و ایام شادمانی ولادت سراسر رحمت چشم و چراغ شهر قم، معصومه خاندان عصمت، فاطمه بنت موسی(سلامالله علیها) و روز دختر و آغاز دهه کرامت را به تمام ارادتمندان اهلبیت در ایزدشهر بهویژه دختران عزیز تهنیت عرض مینمایم.
علی اصغر مسلمپور
شهردار ایزدشهر
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر