پیام تبریک شهردار ایزدشهر به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه

پیام تبریک شهردار ایزدشهر به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه

شعبان که همه گلاب و عطر و خُتن است
خوشبو و معطر به گل پنج تن است
عطری زِ ابالفضل و حسین و سجاد
هم یاس علی اکبر و هم نرگسِ ابن‌الحسن است



حلول ماه پُربرکت شعبان المعظّم و میلاد خجسته سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نامگذاری آن به نام روز پاسدار و همچنین ولادت با سعادت اُسوه وفا و ایثار حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت سید‌الساجدین حضرت زین‌العابدین(ع) را به ملت شریف ایران به‌ خصوص شهروندان گرانقدر ایزدشهر تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت همه سلحشوری‌ها و فداکاری‌های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی‌ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور این مرز و بوم؛ اقتدار و بالندگی همگان را از درگاه خداوند منان آرزومندیم.

علی‌اصغر مسلم‌پور
شهردار ایزدشهر

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر