پیام و دعوت شهردار ایزدشهر به جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات جمعه ۱۱ اسفندماه

انتخابات تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی‌ و تجدید قوا و تجدید نیرو برای ملت است؛ همه در انتخابات شرکت کنند، کشور عزت پیدا می‌کند. مقام معظم رهبری

پیام و دعوت شهردار ایزدشهر

انتخابات تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی‌ و تجدید قوا و تجدید نیرو برای ملت است؛ همه در انتخابات شرکت کنند، کشور عزت پیدا می‌کند.

مقام معظم رهبری

شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایران است.

در این برهۀ حساس کنونی، مسئولیت سنگین انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری، بر دوش مردم ایران است تا با بررسی دقیق معیار‌های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب، مقدمه تشکیل مجلس تراز انقلاب را فراهم آورند تا حرکت نظام را به سمت توسعه و بالندگی سرعت بخشد.

اینجانب از مردم ولایتمدار و شریف ایزدشهر و همکاران محترم خود در مجموعه شهرداری خواستارم تا جمعه ۱۱ اسفند ماه در میعادگاه همدلی و همزبانی، با مشارکت حداکثری و حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور را رقم زده و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را فراهم آورند.

علی‌اصغر مسلم‌پور

شهردار ایزدشهر