پیام مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و عید باستانی نوروز
یا مُقَلّبَ القُلوبِ و الاَبصار، یا مُدَبّرَ اللیلِ وَ النَّهار، یا مُحوّل الحَولِ و الاَحوال، حَوّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال
آغاز سال نو و بهار طبیعت با نقطهی باشکوه بندگی و عبودیت خداوند عید سعید فطر متقارن شده است؛ سوگ فراق رهبر عالیقدرمان حضرت آیت الله العظمی سیدعلی حسینی خامنهای(قدسالله نفس الزکیه)، فرماندهان نظامی کشور، دانش آموزان مدرسه شجره طیبه میناب و هموطنانی که در جنگ رمضان به شهادت رسیدهاند؛ شادی را از دلهای ما رُبوده و ماتم آن بر قلبهایمان سنگینی میکند.
گرچه عزاداریم اما این عزا طبق کلام رهبر شهیدمان جنس آن زنده است و ما را به حرکت وا میدارد؛ حرکتی برای رقم زدن عزت و اقتدار کشور و پای وطن ایستادن تا آخرین قطرهی خون.
اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و اعلام بیعت مجدد با رهبر فرزانه کشور حضرت آیت الله سیدمجتبی حسینی خامنهای(حفظهالله)؛ اینک که رستاخیز، دوباره در گیتى دمیده، در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی، احسن الحال را برای شما آرزومندیم.
امید که در سال جدید شاهد روزهایی از جنس صلابت، اقتدار و پیروزی حق بر باطل باشیم و همانند همیشه بر آن ببالیم.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر