پیام شهردار ایزدشهر به مناسبت دوازدهم اردیبهشت گرامیداشت مقام معلم

روز معلم فرصتی است برای گرامیداشت جایگاه والا و تلاش و مجاهدت آنانی که با قلب‌شان آموزش می‌دهند و جلوه های عشق و ایثارشان برای یک عمر در ذهن دانش آموزان ماندگار خواهد شد.

دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، یادآور مقام و جایگاه والای معلم و پاسداشت عزیزانی است که در سنگر علم و دانش، با تربیت و هدایت فرزندان این مرز و بوم، فردایی باشکوه را به میهنِمان نوید می‌دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری(ره)، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه معلمان و اساتید فرهیخته صمیمانه تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

علی اصغر مسلم‌پور
شهردار ایزدشهر

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر