پیام تسلیت شهردار به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است



ماه محرم، ماه عزا و بزرگداشت حماسه‌ی عاشورا و ماه قیام و بیداری‌ست و هر روز اين ماه، فرصت بی‌نظيری برای تفكر در ماهيت قيامی است كه بقای دين مبين اسلام را تضمين كرده و كامل‌ترين نمونه تقابل كفر و ايمان و مبارزه حق، عليه باطل است.
قطعاً در لحظه‌لحظه تاریخ واقعه کربلا عبرتی‌ست برای آنان که سیره زندگی امام حسین(علیه‌السلام) سرمشق و سرلوحه زندگی‌شان است و بدون شک امروزه ایستادگی آزادی خواهان جهان بخصوص کشورمان ایران در برابر نظام سلطه و قدرت‌های استكباری تنها به مدد تأسی از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است.
در آستانه فرارسیدن ماه محرم با در نظر گرفتن شرایط تهاجم ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی شعار «ایران حسین تا ابد پیروز است» را سرلوحه قرار داده و به ندای هل من ناصر ینصرنی جبهه حق لبیک می‌گوییم.
اینجانب ايام سوگواری شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و هفتاد و دو يار باوفايش را به همه حق‌طلبان و آزادگان جهان، اُمت اسلامی و مردم عزادار و متدين ایزدشهر تسليت عرض می‌نمایم.
قطع به یقین در وانفسای دنیای فانی، عطر معنویت و آرامش روح و اشک برای عزای اشرف مخلوقات نصیب کسانی می‌شود که حُب اهل‌بیت در تار و پود وجودشان ریشه دوانده است.



علی اصغر مسلم‌پور 
شهردار ایزدشهر