پیام تبریک شهردار ایزدشهر به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص)،امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

ماه ربیع الاول ماه شادی و طراوت مسلمین جهان و ولادت رسول رحمت و مهربانی پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) می‌باشد.


نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از تفکر وحدت آفرین حضرت امام خمینی(ره) می‌باشد، تجلی اتحاد اُمت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است.
ندای ملکوتی «واعتصموا بحبل‌الله جمیعا ولا تفرقوا» که دستور به تحکیم صمیمیت،همدلی و برادری است، جانهای مشتاق هر مسلمانی را می‌نوازد.
اینجانب میلاد رسول مهربانی، پیامبر اخلاق و برگزیده‌ترین انسان تمام تاریخ خلقت،حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را به تمامی مسلمانان به ویژه مردم متدین و شریف ایزدشهر تبریک عرض نموده و از خداوند منان عزت و رستگاری اُمت اسلامی را مسئلت دارم.

علی اصغر مسلم‌پور 
شهردار ایزدشهر

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر