پیام تبریک شهردار ایزدشهر به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

پیام تبریک شهردار ایزدشهر به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

رمضان طلیعه میهمانی خدا در بهار قرآن، موسم عبادت‌های عاشقانه در محضر باری‌تعالی و شب‌های قدر، ماه هم‌نوایی با شهید محراب حضرت علی(ع) و کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و نویدبخش روزهایی که دل‌های مؤمنین، خانه‌ی خداست و زبان‌ها عطر دعا دارند.


خداوندِ منّان را شاکریم که توفیق بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت‌مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری به آرامش معنوی دست یابیم تا در تمامی ثانیه‌های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.

اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ویژه مردم مؤمن و شریف ایزدشهر؛ از درگاه حضرت احدیت، بهره‌گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان را مسئلت می‌نمایم.

علی اصغر مسلم‌پور
شهردار ایزدشهر

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر