پيام تبریک شهردار ایزدشهر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و ولادت حضرت امام خمینی(رضوانالله)
بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پُر برکت اُسوه طهارت و پاکی، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، یادآور جایگاه رفیع زن در فرهنگ اسلامی است که به عنوان روز زن و روز مادر نامگذاری شده و فرصت مناسبی برای تکریم، بزرگداشت و احترام به مقام زنان و مادران عزیز است.
اینجانب تقارن میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، روز مادر، روز زن و همچنین میلاد حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که منشأ انقلاب فاطمی و حسینی هستند را به همه زنان و مادران فداکار و نجیب ایران اسلامی، به ویژه بانوان گرانقدر شهر ایزدشهر تبریک عرض مینمایم.
علی اصغر مسلمپور
شهردار ایزدشهر
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر
پيام تبریک شهردار ایزدشهر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و ولادت حضرت امام خمینی(ره)
بازدید: 78