پیاده روی جاماندگان اربعین در ایزدشهر

روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه مصادف با اربعین حسینی‌(ع) پنجمین مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ایزدشهر

با حضور عاشقان و شیفتگان حضرت و جاماندگان از خیل عظیم پیاده‌روی اربعین از نجف تا کربلا برگزار شد و عاشقان امام حسین‌(ع) ندای "لبیک یا حسین‌(ع) " خود را در یک یک قدم هایشان طنین‌انداز کردند.
این مراسم که از امامزاده‌ فضل(علیه السلام) خشت‌سر آغاز شد با حضور پُرشور و شعور عزاداران حسینی تا امامزاده قاسم(علیه السلام) ایزدشهر ادامه یافت.
 اقامه نماز جماعت و قرائت زیارت اربعین و عاشورا ، مدیحه سرایی در رثای مظلومیت حضرت اباعبدالله(ع) و یارانش و برپایی موکب‌هایی جهت پذیرایی از عزاداران در این مسیر نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.


ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر