روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه مصادف با اربعین حسینی(ع) پنجمین مراسم پیادهروی جاماندگان اربعین در ایزدشهر
با حضور عاشقان و شیفتگان حضرت و جاماندگان از خیل عظیم پیادهروی اربعین از نجف تا کربلا برگزار شد و عاشقان امام حسین(ع) ندای "لبیک یا حسین(ع) " خود را در یک یک قدم هایشان طنینانداز کردند.
این مراسم که از امامزاده فضل(علیه السلام) خشتسر آغاز شد با حضور پُرشور و شعور عزاداران حسینی تا امامزاده قاسم(علیه السلام) ایزدشهر ادامه یافت.
اقامه نماز جماعت و قرائت زیارت اربعین و عاشورا ، مدیحه سرایی در رثای مظلومیت حضرت اباعبدالله(ع) و یارانش و برپایی موکبهایی جهت پذیرایی از عزاداران در این مسیر نیز از دیگر برنامههای اجرا شده در این مراسم بود.
|
|
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر