ساعتی پیش با حضور ائمه جمعه شهرستان نور و بخش چمستان، فرماندار شهرستان، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار، اعضای شورای تأمین و رؤسای دستگاههای اجرایی در روز پایانی هفته دولت جلسه شورای اداری شهرستان نور برگزار و در پایان از کارمندان نمونه ادارات و دستگاهها تجلیل و قدردانی شد.
"مهندس رضا اکبری" به عنوان کارمند نمونه شهرداری ایزدشهر نیز با اهدای لوح مورد تجلیل قرار گرفت.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر