آنجا بودی و سوختی و صبر کردی؛ عجب صبری، سخت اسـت رفتن همه را دیدن
و داغ علی اکبرها و داغ عباسها را بـه جان خریدن، سخت اسـت تنهاییِ امام زمان را دیدن
و صدای هل من ناصرش را شنیدن و باز هم تنهاییِ امام را دیدن
همانجایی کـه حتی کودکان در گهواره تاب دیدنش را نداشتند
البته دیدن اسارتها و شلاقها بماند دیدن سرهای بر نیزه و داغ رقیه بماند
آقای من عجب صبری داشتید همه گفتند امان از غم زینب...
اما شـما حتی غم زینب را هم دیدید و صبر کردید!
شهادت وارث نهضت عاشورا، سید الساجدین، زین العابدین حضرت امام سجاد(علیه السلام) بر عموم شیعیان تسلیت باد.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر