شروع ساعت کاری ادارات با ۲ساعت تاخیر

به مناسبت پاسداشت ارزش‌های خانواده و آیین‌های کهن ایرانی در شب یلدا؛
فعالیت ادارات دولتی، دانشگاه‌ها، مدارس و بانک‌های مازندران فردا با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود



معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: جهت پاسداشت آیین‌های شب یلدا؛ فردا تمامی ادارات، بانک‌ها و مدارس و مؤسسات دولتی استان با دو ساعت تأخیر و از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.  
این تصمیم شامل کلیه دستگاه‌های اجرایی بجز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان خواهد بود.

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr

💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS

📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr

🆔 eitaa.com/khabar_izadshar

🌐 izadshahr.ir

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر