در پی تداوم گرما؛
ساعت کاری ادارات مازندران فردا دوشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۷ تا ۱۱ خواهد بود
🔺معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اعلام کرد: بهدلیل استمرار موج گرما و با هدف مدیریت مصرف انرژی، ساعت کاری تمامی ادارات دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، مراکز آموزشی و مجموعههای بخش خصوصی (بهجز دستگاههای خدماترسان) در سراسر استان مازندران روز دوشنبه ۱۳ مرداد از ۷ صبح تا ۱۱ پیشازظهر خواهد بود.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
📱 t.me/shahrdari_izadshahr
💬 chat.whatsapp.com/JD1T645Grct6a0SPikIEFS
📸 instagram.com/shahrdari_izadshahr
🆔 eitaa.com/khabar_izadshar
🌐 izadshahr.ir
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر